André Wiktorsson, Ordförande


André Wiktorsson Ordförande MUF Uddevalla

Hej mitt namn är André Wiktorsson och jag är 16 snart 17 år. Jag är otroligt stolt över att jag i januari fick förtroendet att leda föreningen Uddevalla, den absolut finaste och grymmaste föreningen någonsin! Iallfall ska den bli det under mitt år som ordförande.

Jag är en mycket aktiv kille på min fritid och sysslar med lite allt möjligt. När jag inte sitter framför skolböckerna brukar jag träna en hel del på gym vilket jag njuter till fullo av. Jag är också en mycket företagsam som naturligt lett till att jag sysslar en del med olika affärsidéer som dyker upp i skallen närhelst, varhelst.

Jag skulle beskriva mig som en ambitiös kille med extremt höga drömmar som ska uppfyllas. Mitt aktiva liv inom MUF är en del av den. Jag har lärt mig otroligt mycket inom förbundet som jag varit medlem i under två års period och träffat så mycket nya kontakter över hela Sverige. De 40 kronorna jag betalde den där gången jag gick med var så otroligt smart investerade så jag har svårt att tro att jag någonsin kommer göra en lika bra.

Ring gärna mig om ni har några frågor, jag bemöter er med ett härligt leende bakom luren!

Kontaktuppgifter:
Mobiltelefon: 0702490169
E-mail: [email protected]

(Eller så får ni adda mig på facebook, där finns jag också)

Kommentarer
Postat av: Lisa Magnusson

guud har muf en sådan snygging till ordförande?? hur blir jag medlem??

2009-03-26 @ 15:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0