Oskar Åberg, Ledamot



Hej hopp!
Mitt namn är Oskar Åberg, och jag kan stolt säga att jag i januari blev vald till ledamot för MUF!
I styrelsen sitter jag inte bara som ledamot, utan även som medlemsansvarig.
Tack vare en grym styrelse med André vid spetsen och en hel del aktiva medlemmar, så är vi enligt mej, helt klart den bästa föreningen i Uddevalla!

Förutom mitt engagemang i MUF, så går jag första året på Energiprogrammet. Gymmar en hel del och spelar även en del gitarr. Självklart umgås jag också med mina vänner så mycket som möjligt!

Har du några frågor angående medlemskap, eller något annat ?
Kontakta mej på:

Email: [email protected]

Tel. 0763494661

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0