Temakväll onsdag den 11 mars

Tjenare alla mufare i Uddevalla och övriga Bohuslän !

Imorgon, onsdag den 11 mars är det temakväll i Uddevallas lokal. Det kommer vara mycket nymedlemmar på plats förhoppningsvis men även veteranerna kommer infinna sig.

Vad händer?















Torbjörn Sjögren
kommer att närvara och han är kvällens talare. Han talar om sin tid i MUF på 90-talet, vad han haft för nytta av att engagera sig och vilka fördelar han nu har för att han en gång tog steget och blev politiskt aktiv. Perfekt för alla ni nya medlemmar som gästar oss.



Rufus Wiena, numera svensk juniormästare i close-up magic kommer också. Han kommer under middagen och såklart efteråt visa sina kvaliteer och jag kan lova eftersom jag sett honom att han kommer lura skjortan av er! Riktigt proffs om ni frågar mig.

Vi bjuder såklart också på en bit mat med efterföljande efterrätt.

Vart? Uddevalla MUF:s lokal på Junogatan 6. Det står en stor skylt med "Nya moderaterna" på. Precis bredvid folkpartiet och centerpartiet.
När? 18.00- så länge vi känner för det
Hur?
Precis som ni vill
Kostnad? Ingen såklart!

Jag hoppas verkligen vi ses på temakvällen, detta blir grymt !!!

Kommentarer
Postat av: Ludvig

Det kommer verkligen bli grymt! ;)

2009-03-10 @ 22:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0