Carl Olafsson aktivitets ansvarig muf uddevalla.



Hej mitt namn är Carl Olafsson och jag är 15 år fyllda. Det glädjer mig väldigt att få vara ledamot i en underbar förening som denna, speciellt med när liggande föreningar som våra och inte minst med en så ambitiös ledare som Andre.

När jag inte sysslar med MUF på min fritid så tränar jag en del undervattensrugby, gymmar och lägger så mycket tid som möjligt på min biodling.


Ni får gärna kontakta mig vid funderingar.

Kontakuppgifter:

Mail: [email protected]

Tel: 0737101916


Kommentarer
Postat av: John

Okej, tuffigt. Jag är mestadels liberal, typ. Om du undrade, haha.

2009-03-20 @ 18:35:54
URL: http://johngranlund.blogg.se/
Postat av: Laree

Det hetet aktivitetsansvarig, inte aktivitets ansvarig. Det är ett jävla ord.

2009-04-10 @ 20:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0